Bismillahirrahmani-rraheem.

Sudah hampir ke penghujung bulan Mac 2016, tahun yang aku harap tak terlalu laju melabuhkan tirai.

Mac menjadi saksi gerhana dan suhu panas sesangat, tapi walimah-2 still meriah. :)

Hampir seminggu aku di utagha, hajat me-rai walimah sahabat done succesfully. Dari Kedah ke Perlis pastu ke Pulau Pinang, menggigil kepanasan jugaklah. (over) 😝

Ouhh, aku nak cakap pasaipa ni ?

lupaa, bukan pasal jaulah aku sebab kengkawan aku dah banyak tulis di Facebook. Aku nak cakap pasai jantung aku sebenaqnyaa.

Mungkin disebabkan aku sedang menganggur, ditambah keadaan aku yang sokmo lupa makan ubat, jantung aku mencapai 100++ BPM hampir setiap hari. Kadang-2, bimbang jugak jika sampai tempoh jantung aku berhenti mengepam kepenatan. Nauzubillah.

Ada beberapa keadaan yang buat aku rasa sangat berdebar, walaupon aku rasa benda tu silly. hahah

bergaduh dengan adik, terasa hati dengan Umi sebab rasa dipinggirkan (hehe), adik makan semua sate pon aku menangis. blues sangat ni ! haha

okey je lah. xde masalah pon. cuma kadang-2 bila ada orang usik kita dengan something yang kita cuba lupa, memang menikam kalbu lah jawabnya.

alkisahnya, tetiba ada orang said "he has someone in his heart". mau guguq jugak ayaq mata, pastu sambung " it's you"!

memang guguq jantung teruih.

Jantung, bukan kisah duniawi yang patut kau utamakan, bukan pasal blues rasa terpinggir yang patut kau susahkan tapi jantungmu terlalu berharga untuk meneruskan hayat yang kelam kabut, jadi lampu dalam gelap gelita.

gittuh. Wassalam. 😘

Comments

Popular posts from this blog

Hafizah and her new braces made at Jordan ^^